Polityka prywatności

Klauzula informacyjna – wersja przyjazna w odbiorze 🙂

Artykuł 13. RODO tego wymaga,
By Cię poinformować, więc teraz UWAGA:

Administratorem Twoich osobowych danych
Jest przedsiębiorca w bazie CEIDG wpisany
Pod nazwą „Jakub Staśkiewicz ENIAC”.
A jeszcze jego adres wymaga tu wspomnienia:
Siedzibę ma w Poznaniu przy Wojskowej ulicy
Numer sześćdziesiąt siedem, w siódmej kamienicy.

Przetwarzał zgodnie z prawem będzie Twoje dane
Na mocy dwóch jedynie, konkretnych przesłanek:

Pierwszą z nich jest zgoda, którą wyrażasz
Wpisując adres e-mail w polu formularza.
I taką dość istotną rzecz zapamiętaj teraz
Możesz ją wycofać w stopce newslettera.

Drugą jest umowa kupna-sprzedaży,
Którą zawieramy gdy coś kupić Ci się zdarzy.
Pytamy więc o dane w formularzu zamówienia
Potrzebne do procesu sprzedaży obsłużenia.
Część z nich możesz wycofać – to dane kontaktowe,
Reszta jest wymagana przez przepisy księgowe.
Dane Twoje z faktury będziemy więc przetwarzać
Lat 5 – Urząd Skarbowy tego od nas wymaga.

Gdy już to przyswoiłeś, to teraz ważna sprawa,
Posłuchaj jeszcze jakie Ci przysługują prawa:

Masz prawo wglądu we wszystkie swoje dane
A na Twoje życzenie będą one sprostowane.
Masz prawo przenoszenia danych i usunięcia,
A także ważne prawo do zgody swej cofnięcia.
Gdybyś natomiast uznał, że dzieje się coś złego,
Masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego.

Na koniec warto wspomnieć, by rozwiać wątpliwości,
O stosowanej tutaj zasadzie dobrowolności.
Nie musisz nam podawać swych danych jeśli nie chcesz,
Choć dla świadczenia usług może to być konieczne.

Klauzula informacyjna wersja standardowa

Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO) informujemy: Administratorem danych osobowych jest autor serwisu OpenSecurity.pl – Eniac Jakub Staśkiewicz, ul. Wojskowa 7/67, 60-792 Poznań. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prowadzenia newslettera, na podstawie zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a) oraz w celu obsługi procesu sprzedaży (na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b). Dane nie będą nigdy i nikomu udostępniane, chyba że organom uprawnionym do ich żądania (np. sądy, prokuratura, policja, urzędy skarbowe). Dane przechowywane będą wyłącznie do momentu cofnięcia zgody (w przypadku newslettera) lub przez okres wynikający z przepisów prawa związanych z rachunkowością (w przypadku sprzedaży). Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia i ograniczenia przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Zasady przetwarzania danych osobowych

Podając swój adres e-mail w formularzach na stronie zgadzasz się na jego przetwarzanie w celu prowadzenia newslettera oraz otrzymywania informacji o nowych treściach i ofercie zawartej w serwisie OpenSecurity.pl. Twój adres NIGDY nie zostanie udostępniony innym odbiorcom. W każdej chwili będziesz mógł wycofać zgodę jednym kliknięciem w stopce otrzymanego newslettera.

Podając swoje dane w formularzu zamówienia kupujący potwierdza ponadto, iż jest świadomy ich przetwarzanie w celu realizacji procesu sprzedaży i spełnienia wymogów prawnych związanych m.in. z rachunkowością i ewidencją sprzedaży.

Zasady zbierania danych osobowych na potrzeby newslettera

Na potrzeby prowadzenia newslettera przetwarzany jest adres email subskrybenta. Adres ten nie będzie nigdy udostępniany innym podmiotom, a zapis do newslettera następuje wyłącznie za wyraźną zgodą subskrybenta (tzw. double opt-in). Korzystający z serwisu OpenSecurity.pl mogą zapisywać się do newslettera w celu pobrania darmowych materiałów (tzw. lead magnet). Jeśli nie chcesz wyrażać zgody na otrzymywanie newslettera w celu pobrania materiałów dostępnych na stronie, możesz nabyć te materiały odpłatnie w sklepie bez wyrażania zgody na subskrypcję newslettera.

Polityka cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies m.in. w celu zapamiętania Twoich ustawień podczas przeglądania strony i dostarczenia nam informacji statystycznych na temat popularności serwisu.

Do badania statystyk oglądalności witryny wykorzystujemy usługę Google Analytics, która legitymuje się własną polityką prywatności: Polityka ochrony prywatności Google.

Co to jest plik cookie?
W dzisiejszym świecie praktycznie każda witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie, czyli ciasteczka. Składają się na nie niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika. Tworzone są przez Twoją przeglądarkę internetową i przechowują ustawienia i informacje potrzebne (a często niezbędne) do prawidłowego działania serwisu internetowego. Przy kolejnych odwiedzinach serwisu z tego samego urządzenia przeglądarka może sprawdzić, czy istnieją pliki cookies przechowujące ważne informację i przesłać je ponownie do odwiedzanej witryny, która wcześniej zapisała ciasteczko w Twoim urządzeniu. Witryna w ten sposób może rozpoznać, że użytkownik odwiedził ją wcześniej i np. nie wyświetlać komunikatu, który użytkownik już raz zaakceptował.

Jakie pliki cookies wykorzystuje nasza witryna?
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które można podzielić w następujący sposób:

  • niezbędne – czyli umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. podtrzymujące sesję po zalogowaniu użytkownika
  • funkcjonalne – pliki umożliwiające „zapamiętanie” wybranych ustawień
  • zabezpieczające – wspomagające zapewnienie bezpieczeństwa
  • statystyczne – pliki umożliwiające zbieranie informacji o korzystaniu z serwisu

Nie lubisz ciasteczek?

To nie problem. Zawsze możesz przeglądać naszą stronę z wykorzystaniem trybu prywatnego (zwanego też incognito) swojej przeglądarki. Wówczas żadne ciasteczka nie zostaną zapamiętane.